Nöjd Häst & Ryttare


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag hade ju turen att få ha hästen p kolan så när skolan var över stannae jag bara kvar längre, så jag led aldrig så mycket av det. (eller ja - efter jag flyttade från Jära 2009)



sv: ja, tog b-kort i februari i år, så jag har kört fram och tillbaka till tävling och tandkliniken själv, men håller på att pluggar till be-kort nu :)



här uppe finns det dock inte så mycket ridkompisar ;) moa kommer lite då och då och rider på sin häst, så jag är själv för det mesta. Men det gör inte mig nått - slipper man kompromissa ;)

2011-07-05 @ 13:43:58
URL: http://dressyrnissen.blogg.se/
Postat av: Em

Himla jobbigt! Heltidsjobb + häst, och inget körkort! Ja det tar ett tag att åka och allt! Som tur är så flyttas hon till ridklubb i augusti. Då är det bara skötsel och ridning av henne! Så då får man lite extra tid & slippa tänka på att mat och boxen måste hinnas med också! :)

2011-07-05 @ 21:27:26
URL: http://emelieglansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback