New in!


Kommentarer
Postat av: Emmy

SV: Åh, ja du, egentligen ville jag inte sälja småkillarna, men har inget intresse kvar för dom, fick bara dåligt samvete att dom inte fick göra så mycket mer än att bli ompysslade.. Så jag bytte till mig den där anglon, vilket ur min synpunkt var ett riktigt uppköp, han är underbar!
Ett fullblod behöver motion och bra mat för att funka i hullet, förra ägaren visste nog inte om det. Nu har jag trappat upp honom på tre kg havre per dag, fri tillgång på hö ute och 7kg inne över natten, mer kan jag inte ge för då äter han inte upp.. Men han börjar iallafall redan lägga på sig, han har bara varit här i två veckor.. :)

2012-12-06 @ 12:36:17
URL: http://mliandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback