Ifrågasätts ditt ledarskap?


Kommentarer
Postat av: Fanny jaensson

riktigt bra inlägg, kul att läsa! :)

sv: Ja han är guda söt den lilla ponnyn, ja om det är av intresse så kan jag göra det imorgon! :D

2012-11-26 @ 21:07:56
URL: http://hovskrape.blogg.se
Postat av: magda

Tack, ja de är tagna vid samma tillfälle :) Är nog tyvärr inte sjuk utan sönderstressad av min chef.

Ledarskap är så otroligt viktigt och bra veskrivet också :) ska ta mig in och läsa imorgon då jag inte förväxlar alla ord

2012-11-27 @ 21:45:28
URL: http://erilia.blogg.se
Postat av: magda

Sådär nu har jag läst .. hade ingen internet igår :( Vädigt bra skrivet, den sista delen. Synd att det blev så med din medryttare. Jag skulle aldrig våga överlåta ansvaret för min häst till någon pga hennes förslutna och pga. de medryttare jag sett som gör som de vill med hästen. Men jag bor i Polen nu så det är annorlunda här. I Sverige skulle jag ha lite mindre problem med det troligen

2012-11-29 @ 16:02:13
URL: http://erilia.blogg.se
Postat av: Ida

Wow!! visste jag faktist inte.. Rider på ridskola och flera av hästarna buffar och håller på med en.. Speciellt en häst är väldigt jobbig. Säger till men han slutar inte, det tror jag dock beror på att det finns så många som inte säger till, utan ser det som ett tecken att "hästen gillar mig".. Otroligt bra inlägg, iaf!

2012-11-29 @ 17:49:33
URL: http://rudelov.bloggplatsen.se
Postat av: Ella

Men går det ens att "förstöra" honom på så kort tid? Han borde ju ändå veta att det är DU som bestämmer?

Svar: Förstöra en häst kan det krävas mycket till, men även mycket mindre än man tror. I detta fallet Framkallades detta beteendet av Något. Att veta att någon 'bestämmer' behöver inte betyda att man inte kan testa om det ledarskapet verkligen går att lita på. I detta fallet började han testa mitt ledarskap då han (antagligen) redan har kunnat ta över någon annans ledarskap. Om man lyckas en gång kan man lyckas flera gånger, right?Detta var på sätt och vis något positivt då jag nu än en gång får bevisa att jag är en trovärdig ledare samt att jag nu vet hur skarp Lexx ändå är i sitt sinne.
Med allt ont kommer något gott.
Noomie Sundell

2012-11-30 @ 21:57:08
Postat av: FIA

Hej!

Jag kikade in på din blogg igår en snabbis, jag tror att detta kommer att bli superbra! :-D Gillar skarpt hur du skriver, och detta inlägget var utan tvekan bra för mig och min lilla polle som jobbar med våra kommunikationsproblem.. ;-)

Jag lade till dig på FB, vi kanske kan starta en "hemlig grupp" eller liknande på FB, så att man kan skicka dokument, bilder ect också? :-D

// FIA
www.sofiaalbertsson.blogg.se

2012-12-03 @ 18:01:27
URL: http://www.sofiaalbertsson.blogg.se
Postat av: Erika

Roligt inlägg! :)
Har själv en dominant ponny som är svår hanterings mässigt då o då.
Men även i ridningen, skrev igår om hur ridningen igår gick.
Då kom vi inte ens i från stallet i princip. :/

Skit tråkigt.
Men bara kämpa, men jag skulle inte kunna ha medryttare eller hjälp till henne utan att jag är med.

2012-12-04 @ 14:09:24
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Amanda Josefsson

Åh gud vilket bra inlägg. Jobbar MYCKET med detta med mina ponnyer, en av dom har ett riktigt tufft psyke, hon kräver massor av jobb och jag måste visa för hene dagligen vart gränsen går. Hon är en otroligt krävande ponny! :/

2012-12-14 @ 16:45:37
URL: http://mandie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback