Morgon, Middag, Kväll


Kommentarer
Postat av: Josefine

Att måtta upp kraftfoder tror jag är vanligt att man tycker är "kul", jag kommer i alla fall ihåg att jag mer än gärna hjälpte folk med det ;)

Angående fodertillskott så ger jag Rea B-vitaminer, det finns inget vetenskapligt stöd för att det skulle hjälpa men för Rea blir det skillnad. Vid fällning behöver de extra protein mot vad de normalt behöver, så lite extra lasern eller annat proteinfoder kan underlätta. Vissa upplever även skillnad med foderjäst. :)

2015-03-18 @ 20:33:18
Postat av: Josefine

Det ska självklart stå lusern och inte lasern, dumma autokorrekt 😜

2015-03-18 @ 20:34:39
Postat av: Josefine

Det ska självklart stå lusern och inte lasern, dumma autokorrekt 😜

2015-03-18 @ 20:34:51
Postat av: Emma

Mocka (de dagar man har gott om tid.) Tar gärna ett par extra boxar <3

2015-03-18 @ 20:37:58
Postat av: Anonym

Jobbar du hos Gert ?:)

2015-03-19 @ 12:58:24
Postat av: bella

1. vilken fin header!!!
2. Extra protein är viktigt när dom fäller. Det påstås att man ska ge extra b-vitamin men det är tyvärr påhitt utan Vetenskap visar att det är protein som är viktigt! Så lite extra lusern fungerar bra. Annars kan man ge vanlig majsolja. Det tipsade veterinären om. Mycket protein i, smörjer tarmarna och gör pälsen len och fin :)

2015-03-19 @ 14:32:33
URL: http://nouw.com/Shettisbella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback