Inne/Ute ?


Kommentarer
Postat av: Anna - unghästutbildning

Jag stallar in ungefär när första frosten kommer, ibland senare men aldrig tdigare om det är inte är ihållande regn dygnet runt. På dagarna fortsätter jag med regntäcke ett tag till iallfall :)



Tror det är väldigt individuellt och ras anknytet till hur känsliga det är, min shettis har aldrig stått i box innan och han är 4 nu - han lever och är frodig som en julegris! Medans min ena storhäst (mellie) skulle avlida om hon fick vara ute om nätterna när det närmaste nollan om inte annat behöva stäödfodring elgrande och regält täcke. Den andra (Bonnis) skulle inte heller klara sig då han också är av den svårfödda sorten :)

2011-09-20 @ 20:40:25
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: Maria

Koco(Khoruce) är en riktig "fryslort" så Lexx har nog ärvt det från honom:), han skakar så man tror han är dödssjuk när han fryser den stackaren.

2011-10-15 @ 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback