Xmas


Kommentarer
Postat av: Louise

SV: Tack så mycket! Ja visst är det, fast ni verkar ha ännu mer snö än vad vi har! :) Nej jag tar det inte som att du klagar eller så, utan jag tackar bara för att du talar om det och nu har jag ju lärt mig någonting nytt. Dock är det varken jag som sadlat eller som rider, men det hindrar ju inte mig från att lära mig av hur sadeln ligger på dessa bilder. :)

Svar: Så jäkla bra inställning![':
Noomie Sundell

2014-12-25 @ 21:17:38
URL: http://louisekack.horseworld.se/
Postat av: Sara

Angående din kommentar på ovanstående blogg: det är jag som rider och min ponny på bilden :) vore för det första tacksamt om kommentarer angående mig och ponnyn sker på min blogg och inte på någon annans blogg.

Tänkte även passa på att säga att min ponny har en ganska underlig kroppsform vilket innebär att ingen sadel ligger bra på henne om den ska ligga "rätt". Såsom vi sadlar nu störs hon inte ett dugg av, hon får inte ont i ryggen och såsom vi sadlar är rätt för henne och hennes kroppsform. Så tänk lite innan du knäpper någon på näsan, tack! :)

Svar: Okej. För det första. Så visste jag inte att det var du och att du hade en egen blogg eftersom jag gick in på "ovanstående blogg" och såg dessa bilder. Tänkte dela med mig om mina tankar om bilden och kommenterade. Varför lägger man ut bilder om man inte kan ta lite kritik, som inte ens är ont menad?

Var som sagt inte meningen att "läxa upp" någon. Det jag gjorde kallas faktiskt att dela med sig av sina tankar/ kunskap för hästens bästa. Mottagaren, som var du i detta fallet, får ju ta till sig informationen och pussla in den på sin egen häst. För hästens bästa. Det är mest riktlinjer. Både för att hästen tex. inte ska få ont i ryggen och för att sadeln inte ska hindra eller störa hästens rörelser. Du behöver alltså inte ta så illa upp. Ta emot istället![:
Noomie Sundell

2014-12-25 @ 23:28:15
URL: http://ssfredlund.horseworld.se
Postat av: Divorce your horse

Tack för din fina kommentar! :) Måste säga att jag saknat ditt bloggande, hoppas att du finner inspiration att fortsätta blogga :)

2014-12-26 @ 10:05:29
URL: http://divorceyourhorse.blogg.se
Postat av: Michelle Petersson

Åh det ser riktigt mysigt ut! :D

Kram

2014-12-26 @ 15:23:22
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/
Postat av: Maja

Mysigt! God nytt år!

2015-01-04 @ 20:48:28
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Jolin Berg

Hej Noomie,
Måste börja säga att du har en riktigt fin blogg och ditt namn är super häftigt :)

Tänkte höra med dig om du har lust att hjälpa mig med en sak?
Just nu står jag i valet mellan att fortsätta ha min vardagsblogg som den är (Då många av mina vänner ej är hästintresserade) eller börja med en hästblogg? Jag har tidigare haft en hästblogg och då gjorde jag inlägg om lite skvaller i hästvärlden, alltid nya och fräscha bilder och sen tipsade jag mycket om olika ridövningar, utrustning, andra hästbloggar/ryttare, osv. Jag skulle därför vilja ha din åsikt som hästmänniska om det vore intressant med ännu en hästblogg i bloggvärden där syftet just är att ha samma kvalité som tidigare hästbloggarna hade mellan 2009-2013.

Hoppas du får en toppendag,
Med vänlig hälsning, Jolin Berg - JolinBerg.se

2015-02-06 @ 15:35:08
URL: http://sluhusdjursagronom.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hittade precis till din blogg och måste bara säga att jag älskar din header! Superfin! :D

Svar: Tack så jättemycket!((':
Noomie Sundell

2015-02-23 @ 14:01:23
URL: http://teamluffarligan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback